Pomorska Agencja Finansowa- Toruń Sp. z o.o. jest licencjonowanym przechowawcą dokumentacji, wpisanym do rejestru akt Wojewody Kujawsko-Pomorskiego pod pozycją 1 z dnia 30 grudnia 2004 roku.
Naszą ofertę kierujemy do syndyków i likwidatorów upadłych i likwidowanych podmiotów gospodarczych oraz do klientów indywidualnych, którzy korzystają z przechowywanej w naszym zasobie dokumentacji osobowo-płacowej.
Oferta dla klientów indywidualnych
Pomorska Agencja Finansowa-Toruń Sp. z o.o. świadczy usługę udostępniania dokumentacji osobowo-płacowej, pracownikom upadłych lub zlikwidowanych podmiotów gospodarczych, których dokumentacja jest przechowywana w naszym zasobie.
Otrzymanie uwierzytelnionych kserokopii dokumentacji osobowo-płacowej wiąże się ze złożeniem wniosku oraz uiszczeniem opłaty.
Wniosek możne być przesłany pocztą elektroniczną na adres archiwum@paf-torun.pl bądź listownie na adres siedziby firmy.
Czas realizacji wniosku wynosi 30 dni roboczych. Koszt wniosku zależny jest od ilości przygotowanych dokumentów i ustalany jest indywidualnie dla realizowanego wniosku.
Informacje na temat kosztów wysyłamy jako wiadomość SMS (784***683), wiadomość e-mail lub listownie pod wskazany adres wnioskującego.
Oferta dla syndyków i likwidatorów
Pomorska Agencja Finansowa – Toruń Sp. z o.o. świadczy usługi dla syndyków i likwidatorów od 2004 roku. Nasze doświadczenie jest gwarancją współpracy na najwyższym poziomie. Proponujemy
Państwu usługi w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentacji oraz obsługi byłych pracowników upadłych bądź likwidowanych przedsiębiorstw.
Usługa archiwizacji w zakresie dokumentacji osobowo-płacowej obejmuję
sklasyfikowanie i uporządkowanie dokumentacji według obowiązujących przepisów, spisanie i przeprowadzenie brakowania. Akta podlegające przechowywaniu umieszczane są w teczkach i pudełkach archiwizacyjnych.
Dokumentację przechowujemy w pomieszczeniach przystosowanych do przechowywania dokumentacji mieszczących się w Toruniu przy ulicy Ceramicznej 6E. Otrzymana dokumentacja osobowo-płacowa każdorazowo zostaje zgłoszona Archiwom Państwowym oraz Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych.
Prowadzimy obsługę byłych pracowników przedsiębiorstw, których akta przejęliśmy (wydawanie zaświadczeń i kopii akt osobowych w celach emerytalno-rentowych).
Ceny świadczonych usług są ustalane indywidualnie z Syndykiem Masy upadłości lub likwidatorem w oparciu o przeprowadzony obmiar i klasyfikację dokumentów upadłej spółki lub likwidowanego podmiotu. Ustalona cena uwzględnia poza kosztami archiwizacji i przechowywania również koszt przejęcia, transportu i brakowania.
Oferta dla firm
Pomorska Agencja Finansowa – Toruń Sp. z o.o. pragnie zaproponować Państwu współpracę w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentacji. Wygląda ona następująco:
Usługę archiwizacji i przechowywania akt świadczymy na podstawie umowy dwustronnej zawieranej na czas nieokreślony, z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Akta zostają przewiezione do naszej siedziby, gdzie są porządkowane. Porządkowanie obejmuje wypięcie dokumentacji z segregatorów i teczek, przesznurowanie, dokładne opisanie i umieszczenie w pudłach archiwizacyjnych. Aktom nadaje się kategorie archiwalne określające okres czasu przez jaki powinny być przechowywane (np. B5 – pięć lat), a następnie po spisaniu umieszcza na półkach.
Opłata za archiwizację jest liczona według udostępnianego na żądanie klienta cennika. Wyceny dokonuje przedstawiciel naszej firmy po oględzinach akt u klienta. W obecności przedstawiciela klienta dokonujemy pomiaru ilości akt na półkach. Ilość wykazana pomiarem staje się podstawą do naliczania miesięcznej opłaty. Płatność odbywa się na podstawie wystawianej pod koniec miesiąca faktury.
Raz w roku dokonujemy przeglądu przechowywanej dokumentacji pod kątem konieczności jej dalszego przechowywania. Spisy dokumentacji, dla której upłynął już okres przechowywania, są przedstawiane klientowi, który podejmuje decyzję o zniszczeniu akt lub dalszym odpłatnym ich przechowywaniu.
Dostęp do dokumentacji odbywa się na zasadach ustalonych w umowie.